Direktlänk till inlägg 17 februari 2011

Tillbax

Av skincare - 17 februari 2011 09:17

Oj oj nu var det länge sen jag skrev något. Det känns som om livet springer ifrån mig just nu. Jul och nyår är över ialla fall och det känns skönt. Nu blickar jag framåt mot vår och sommar. Just nu ligger jag hemma med en jobbig urinvägsinflammation och med stark pencillin som gör mig illa mående  Två dagar kvar sen hoppas jag att jag håller mig frisk och sund. Ska göra allt för att komma igång med träningen igen. Ska ju springa minst två lopp i år, postmilen och tjejmilen och inte över en timme utan under.. Så det är bara att ge järnet.

Sen vet jag att jag tjatat om att komma igång med Mary kay, sen blir det inget. Jag vet varför det går så segt. Jo jag är alldeles för lite GÅPÅARE. Känner mig dum att ringa och störa osv. Jag vet att produkterna säljer sig själv bara kvinnorna provar dom men det svåra är att få dom att göra det. Men skam den som ger sig. Sen har jag lite andra planer i framtiden. Något som har kommit över mig nu sista tiden när jag insett att mina tjejer är stora och inte behöver mig lika mycket längre. Lite tungt ibland men då är det bara att ta hand om sig själv. Och det ska jag göra detta år. Inget mer snack utan NU JÄDRANS!!!!!!!!

 

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skincare - 16 januari 2011 19:35

Orkar inte med detta snö väder längre. Var iväg och handlade lite och höll på att halka ca 4-5 gånger. Hur ska det bli i morgon när man ska ut med post??? Det visar sig då.... Kanske broddarna åker på     På kvällen ska jag iväg på en Facial. Lit...

Av skincare - 23 december 2010 15:23


   Efter en jobbig vecka med massor av julkort så får man äntligen lite ledigt. Ska göra en Jansson och grilla revbensspjäll som vi ska ha med oss till mamma i morgon. Sen blir det nog soffan resten av kvällen.   Jag önskar alla en riktigt GOD ...

Av skincare - 6 december 2010 18:14


Har precis kommit upp ur badet. Var så frusen när jag kom från jobbet. Konstigt att man fryser mer när det är -2 grader än när det är -12 grader. Ja ja så är det i alla fall. Sitter nu och funderar på juklappar, pratade med Jennifer innan hon åkte iv...

Av skincare - 1 december 2010 10:49

Det är onsdag den 1:a December idag och -13 grader ute. Har legat sjuk i 10 dagar. Igår var jag ute och gick en promenad i skogen, jätte skönt men blev snabbt trött. Idag ska jag försöka ta mig till frisören och klippa mitt långa hår som jag retar mi...

Av skincare - 22 november 2010 16:20

Har varit hemma idag, vaknade kl 01.15 inatt av frossa och ont i kroppen. När jag sedan gick upp i morse så vände sig magen in och ut. Usch inte kul. Vad är det som händer med mig mår aldrig riktigt bra nu för tiden. Måste nog ta och lyssna på min kr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards