Direktlänk till inlägg 3 november 2010

Tankar om livet

Av skincare - 3 november 2010 09:40

Den sista tiden har jag börjat återvända i tankarna till mitt liv då allt hände. När jag träffade en person som skulle visa sig förstöra mitt liv och sedan även mina barns. Jag tror att allt kom tillbaka nu när Denise bröt ihop. Vi har suttit många timmar och pratat om känslor och vilka vi är i själen. Det har kommit fram så mycket som jag aldrig vetat om från båda mina tjejer. Mitt hjärta värker, får skuldkänslor för att jag inte förstått hur mycket dom fått tagit på sig pga av att deras sk pappa inte vetat bättre. Varför har jag inte funnits där mer för dom? Alla dessa tankar dödar mig just nu. Men jag har ju alltid funnits där för dom, så mycket jag orkat. Har jobbat och sett till att mat funnits och trygghet. Kunde jag gjort mer???? Min själ har inte heller mått bra, han tog ifrån mig all självkänsla och värde. Det har jag fått kämpa med hela tiden efteråt. Jag tänker "Varför har inget fungerat i mitt liv" Jo för att HAN förstörde allt. Jag hatar DIG för det, Hatar DIG för vad du gjort mot mina barn. Jag säger mina barn för han är inte värd att kallas pappa. Vårat kämpande går vidare nu och jag vet att vi kommer att klara det. Så länge vi pratar och stöttar varandra. Har träffat en underbar människa som finns i mitt liv nu och är allt för mig. Hoppas bara att du orkar med mina tårar och tankar. Du betyder så mycket för mig och mina tjejer. MICKE  


  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skincare - 17 februari 2011 09:17

Oj oj nu var det länge sen jag skrev något. Det känns som om livet springer ifrån mig just nu. Jul och nyår är över ialla fall och det känns skönt. Nu blickar jag framåt mot vår och sommar. Just nu ligger jag hemma med en jobbig urinvägsinflammation ...

Av skincare - 16 januari 2011 19:35

Orkar inte med detta snö väder längre. Var iväg och handlade lite och höll på att halka ca 4-5 gånger. Hur ska det bli i morgon när man ska ut med post??? Det visar sig då.... Kanske broddarna åker på     På kvällen ska jag iväg på en Facial. Lit...

Av skincare - 23 december 2010 15:23


   Efter en jobbig vecka med massor av julkort så får man äntligen lite ledigt. Ska göra en Jansson och grilla revbensspjäll som vi ska ha med oss till mamma i morgon. Sen blir det nog soffan resten av kvällen.   Jag önskar alla en riktigt GOD ...

Av skincare - 6 december 2010 18:14


Har precis kommit upp ur badet. Var så frusen när jag kom från jobbet. Konstigt att man fryser mer när det är -2 grader än när det är -12 grader. Ja ja så är det i alla fall. Sitter nu och funderar på juklappar, pratade med Jennifer innan hon åkte iv...

Av skincare - 1 december 2010 10:49

Det är onsdag den 1:a December idag och -13 grader ute. Har legat sjuk i 10 dagar. Igår var jag ute och gick en promenad i skogen, jätte skönt men blev snabbt trött. Idag ska jag försöka ta mig till frisören och klippa mitt långa hår som jag retar mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards