Alla inlägg den 18 september 2010

Av skincare - 18 september 2010 15:38

Har precis varit och spelat lite på hästar och tagit en fika i centrum. Man kan ju alltid hoppas på lite vinst. Men med den vanliga oturen så vet jag hur det går. Ja ja man får vara glad över att man inte är den som har det sämst i samhället. "Det finns dom som har det värre"


Kvällen ska jag tillbringa hos mor och far. Äta lite och koppla av. Det blir Denisé och jag, Micke ska jobba och Jennifer ska till pappa. Hon och kusinen Emelie har börjat träna på Friskis Och Svettis  Duktigt tjejer. Upp och hoppa bara. Skulle jag med behöva men idag är jag så sliten. Men jag lovar att nästa vecka är det skärpning, LOVAR!!!!!!


Söndagen blir en Mary Kay dag. Ska på lunch hos Jenny med alla tjejer först och sen på kvällen är det uppföljningar och rensning av kundregister som gäller.

Ha en bra lördag nu allihopa.


Sist lägger jag ut en bild på en ny doft från MK. Underbar  

  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards