Alla inlägg under augusti 2010

Av skincare - 30 augusti 2010 11:15

Vaknade vid kl 7 med mag ont, usch. Kändes som om jag skulle bli magsjuk!!! Somnade om och drömde massa strunt som inte gjorde att jag mådde bättre. Så det var bara att gå upp och se glad ut. Sitter nu med lite frukost som stirrar på mig och säger "Ät upp mig", medans magen säger "Vill inte ha" Jobbigt läge!!!!

Får göra mitt bästa. Sen är det bara att hoppa in i duschen och knalla iväg till ett möte kl 13.30 för att efter det snabbt gå hem och hoppa ner i soffan med en film. Det blir en sån dag idag, tur man har semester  Men i morgon blir det nog stan. Ska eventuellt pierca mig i naveln. Tycker det är lite snygg faktiskt även om jag är lite för gammal för sånt. Men än så länge ser magen okey ut så varför inte??

 

Ha en bra dag allihopa och kom ihåg "Carpe Diem"

Av skincare - 27 augusti 2010 09:49

Har precis betalat mina räkningar för denna månad  som sagt det går bara runt i skallen av hur dyrt allt är idag. Att bara bo ska vi inte prata om, tvi tvi. Man blir inte så fet av det som finns kvar på kontot sen.. Känner en liten gubbe just nu på min axel som säger "Du vet att du kan om du vill" Det innebär att jag ska ta tag i ringandet igen. Boka Hudvårdsklasser!!!!!! Du som läser detta kanske är intresserad av att vara värdinna på en klass????

 

Jaja ska ta tag i det NU!!!!

 

Ska ta på mig mina löpar kläder nu och bege mig ut i skogen på 12km. Sen hem och ringa ett par samtal.

Ikväll ska vi ner till mor och far och äta kräftor, ska bli så mysigt. Att umgås med alla jag älskar och bryr mig om. Tack för att ni finns  

 

  

 

 

 

Av skincare - 25 augusti 2010 09:14

Ibland undrar jag vem eller vad det är som bestämmer hur livet ska se ut. Vad är det som gör att man gör som man gör??? Funderar mycket nu när man inte är 25 längre. Denisé fyller 20 år snart och det har hänt en hel del under dom åren. Massa bra men en hel del jobbiga saker oxå. Nu känns det som om jag är på rätt spår men det gör mig orolig med. Att jag inte är värd att må bra.. att jag kommer att bli besviken på livet igen. Därför känns det som om jag inte vågar vara lycklig. SÅ KNEPIGT DET HÄR MED LIVET!!!!

 

En sak som jag är så glad över just nu är att min ängel Jennifer har kommit in på ett gymnasium i Liljeholmen. En linje som heter STYLIST, som innebär att hon kommer att kunna praktisera på KICKS och FACE. Hon kommer även att kunna allt när hon blir 18 år och ska jobba med Mary Kay. Det har jag bestämt, hon kommer bli bäst

  

Jennnifer!!!!!

 

Sen så vet jag att min andra ängel Denisé kommer att gå långt här i livet. Hon jobbar nu men vill plugga vidare. Hon är den smarta i familjen och vad hon än kommer att utbilda sig till så kommer hon bli bäst!!!!

  

Denisé!!!!!!!

 

 

Av skincare - 23 augusti 2010 08:32

Måndag morgon osh jag har semester i två veckor, såå sköönt. Det blir städning på högsta nivå. Först ner i källaren och kasta massa saker sen är det lägenhetens tur. Man samlar på sig så mycket hela tiden. Måste göra plats för mitt nya liv som sagt. Mitt nya avslappnade liv.. Min helg har varit så underbar. Kan livet vara så här?? I så fall så släpper jag det aldrig, kanske är jag värd detta. Jag kan bara säga tack för att DU finns där för mig och aldrig gav upp även om jag bad dig. Du betyder allt för mig  

Av skincare - 19 augusti 2010 17:41

Är så trött, när jag tittar mig i spegeln så mår jag så dåligt!! Ingen vacker syn inte. Blek och blå under ögonen  Usch!!!! All den solbrännan man fick på semestern är BORTA. Men nästa vecka har jag semester då ska jag ta hand om mig. Kanske sola lite och träna. Så man är vacker till Seminariet den 9 September. Efter det ska jag köra stenhårt med Mary kay. Mitt mål är att vara Sales Director till nästa Seminarium 2011  Just nu sitter jag och pratar med Jennifer och Marcelo. Så mysigt att vara en hel familj igen och få må bra. Älskar mina döttrar och deras pojkvänner. PUSSSSS

  

Av skincare - 18 augusti 2010 06:28

Länge sen jag skrev något, tiden bara rullar iväg. Jobbar veckan ut sen har jag två veckors semester igen. Då blir det STOR RÖJ i källaren och lägenheten. Kasta saker och städa.. Ska bli underbart. Sen ska jag lägga ner hela min själ i att Boka tio klasser innan seminariet!!!!!!

Jag älskar er alla som står bakom mig och ger mig stöd!!!!  

Av skincare - 5 augusti 2010 06:35

Ett litet inlägg om livet. Allt känns så bra nu, trodde aldrig jag skulle få må bra igen. Det som är jobbigt just nu är bara ekonomin men det ska jag ändra på. Sätta mig och boka klasser ikväll och göra uppföljningar. Den här hösten är min...

Som en luftballong ska jag stiga mot himlen    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards