Alla inlägg under juli 2010

Av skincare - 11 juli 2010 09:11

Äntligen har semestern kommit tll mig. Med sol och värme oxå, så skönt. Kanske kan lyckas få lite färg på kroppen nu. Idag söndag blir det lite solning på gården med min kära Camilla  Sen ska vi eventuellt åka ner till PG, grilla lite och hejja fram Spanien till vinst i VM finalen. Eller så åker vi in till stan och tittar... Ska tvätta ett par maskiner oxå, tråkigt men även det måste man göra på semestern. Ni får ha en underbar dag i solen. Glöm inte solfaktorn bara   kika gärna in i min web shop. Där finns det massor av underbara produkter för din sommar hud. www.veronica.hedstrom.marykay.se

  

SEMESTER!!!!!!!!!!!

Av skincare - 6 juli 2010 21:05

Nu är det bara 3 dagar kvar att jobba innan semestern. Jag behöver verkligen det nu, allt  har varit så tungt och jobbigt  Jag behöver lugn och ro nu i mitt liv. Inget mer bråk och tjafs. Är för gammal för det. Vill bara ha det bra och njuta av tillvaron. Jag vet att det finns där ute för mig "LUGNET OCH HARMONIN"

Pratade precis med Jennifer som är på Gotland med sitt jobb, hon hade fixat 11 avtal idag. Hon är så duktig  TUMMEN UPP FÖR DIG JENNIFER!! Måste säga att mina tjejer betyder allt för mig, utan dom skulle jag inte ha kraft att stå upp i  stormen. Det har blåst rätt kraftigt ibland men nu känner jag att det är min tur att landa med båda fötterna på jorden och bli lycklig. Jag säger puss på er och godnatt  

  

Av skincare - 5 juli 2010 22:45

Kom hem från jobbet och däckade direkt Så trött. Sov en och en halv timma Behövde det. Sen har min kväll varit lugn och skön. Tittade på Madagaskar och skrattade gott. Efter denna kväll mår jag så bra. Har hittat styrkan för att gå vidare och må bra. Tack alla ni som finns där för mig. SOV GOTT!!!!!

  

Av skincare - 5 juli 2010 06:44

Är på väg till jobbet, jättetrött :( Gick upp kl 02.30 för att köra Jennifer till Nynäshamn. Hon ska jobba på Gotland i två veckor. När jag kom somnade jag en liten stund men blev bara ännu tröttare. Det kommer att bli en lååång dag.

  


Ha det bra på gotland. Jag älskar dig!!!!

Av skincare - 2 juli 2010 06:13

Äntligen kan man säga. Den här veckan har varit varm och seg, men nu är den äntligen här FREDAGEN. Klockan är nu 06:15 och snart ska jag till jobbet. Hoppas att det är lika lugnt som igår. Kvällen går i partyns tecken men ändå lugn. Ska upp tidigt för att förbereda Jennifers dag. Ska sitta ute på gården och ha fika med mor och far m fl. På kvällen blir det nog grill med goda vänner.... Ska hinna med att ringa mina kunder med för att följa upp innan semestern. Ha en fantastisk fredag  

  

Ovido - Quiz & Flashcards