Alla inlägg under juni 2010

Av skincare - 14 juni 2010 06:02

Varför går helgerna så fort. Hatar måndagar, man vill bara dra täcket över skallen och skita i hela världen. Sen att det är hela 4 veckor kvar till semestern gör inte saken bättre.Men det är bara att dra på sig Postkläderna och se glad ut. Tjingeling!!!!

  

Av skincare - 12 juni 2010 09:24

  

Idag blir det Trosa Marknad. Ska bli jätte mysigt, vet inte om jag någonsin varit där. Ialla fall inte i vuxen ålder. Jätte många som prtatat om att det är så kul med alla stånd  och tivoli och så. Många på jobbet som ska dit med. Ska ta många bilder som kommer upp här i morgon. Ha en fantastisk dag även om det är rusk väder.

Av skincare - 10 juni 2010 17:34

Idag har det varit en sån där dag man bara vill glömma. Mycket post, reklam och brister, tvi. Cyklade ut med ett ton i väskorna, jättegrinig  Men när jag delat i ca 1 timme ringde min mobil och det var en av mina fantastiska kunder som ville fylla på lite i sin rengöring och dessutom ville hon att ajg skulle komma så hon fick prova make up. Hon skulle på semester i Danmark och där skulle hon gå på bröllop. Jag ska visa henne en underbar fest make up  Tänk att man mitt i allt elände ändå ser ljuset. Jag ska nu sätta mig och ringa två andra kunder innan jag kilar iväg. PUSS PÅ ER!!!!

  

Av skincare - 10 juni 2010 06:08

Nu är det dags att fokusera.. Ska registrera företag och satsa stenhårt framåt. Jag är så trött på att sitta kl 06.08 var morgon och ha ångest för att gå till jobbet. Vill jobba för mig själv och gå vidare med livet. Måste bara ha hjälp av min sales director Jenny att registrera sen kör jag. Finns det fler där ute som vill jobba som jag så kontakta mig. Jag hjälper er att komma igång.

  

Av skincare - 8 juni 2010 23:04

Ett snabbt inlägg blir det innan jag somnar. Varit på banken idag och sett över mina tillgångar. Lagt om lite saker så jag har råd att leva  Känns skönt!!! Nu är det bara att starta företaget och köra på rakt fram. Måste klara det nuuuu!!

En härlig bild från Medborgarplatsen  Tillsammans med mina gulliga arbetskamrater::::  

Av skincare - 7 juni 2010 06:08

Igår när jag skulle gå hem från mor och far så fick jag ett par nya löparskor. "Asics gel 2130" SUPERGULLIGT  Så nu börjar hårdträningen. Kanske Marathon 2011!!!!

  

Av skincare - 6 juni 2010 13:22

Vaknade upp med tung bröstkorg. Känner mig så ledsen och ensam  Ingen som förstår, ingen som vet vad jag känner innerst inne. Försöker vara glad utåt med blöder inombords. Så trött på att bara få skit för den jag är eller för den som folk tror att jag är. Tårarna rinner när jag sitter vid frukostbordet och då ringer min älskade mamma och säger "kom ner och grilla med mig och pappa" Tack!!! Behöver det nu och det känns som om hon tänkte på mig mitt i min sorgeperiod. Ska snart ner till tvättstugan och tvätta. Sen går jag till mina underbara föräldrar      

    

Av skincare - 4 juni 2010 05:54

Ett litet snabbt inlägg om hur skönt det är att det är fredag. Jag börjar räkna ner nu till semestern. Bara 5 veckor kvar  Ska bli så underbart!!! Helgen bjuder på mys med mina härliga föräldrar ikväll och i morgon är det Marathon Stockholm. Ska in och kika och samtidigt ha en picknick, tänkte försöka bli lite brun samtidigt. På kvällen spelar "Borka" på TB,s i tumba. Eventuellt blir en sväng ner dit med. Livet börjar att kännas lättare på vissa områden nu men finns en del små grejor kvar. Dom lägger jag i byrålådan ett taf och bara njuter av helgen  

  

Ovido - Quiz & Flashcards