Alla inlägg den 24 juni 2010

Av skincare - 24 juni 2010 00:15

Har varit en underlig dag efter en jättejobbig natt. Jag vaknade kl 01.13 och kände det som om någon satt på min bröstkorg. Kunde inte andas, insåg ganska snabbt att jag hade ångest. Sen kom tårarna helt okontrollerat. Kändes så obehagligt, kände det som om jag var ensammast i världen och att som hänt var bara mitt fel. Behövde prata med någon så jag ringde min kära mor. Tack för att du finns mamma  Du fick mig att må bättre så jag kunde somna om. När jag vaknade vid kl 04.50 så insåg jag att jag inte orkade jobba. Jag blir så trött på att andra ska göra mig ledsen så att jag förlorar inkomst.. Nästan hela dagen har jag legat i solen och funderat på livet. Det är tufft just nu men jag ska besegra mig själv och bara köra på. Det är sent nu så jag säger Godnatt  

  

Ovido - Quiz & Flashcards