Alla inlägg den 14 juni 2010

Av skincare - 14 juni 2010 23:53

Ligger i min säng och kan inte sova. Har varit på unitmöte ikväll och har 1000 tankar som fullkomligt snurrar i huvet  Jag SKA ta tag i detta nu. Måste vidare i livet. Jag vet att jag sagt det förut men nu är det allvar. I morgon kväll blir det telefon för min del. Bjuda in till Öppet Hus och boka klasser. Vill ha 10 stycken nu fram till semestern. Någon vill väl ha en sommarklass nu hoppas jag!!!

Nej nu måste jag försöka sova. Det är ju en dag i morgon oxå....


Av skincare - 14 juni 2010 06:02

Varför går helgerna så fort. Hatar måndagar, man vill bara dra täcket över skallen och skita i hela världen. Sen att det är hela 4 veckor kvar till semestern gör inte saken bättre.Men det är bara att dra på sig Postkläderna och se glad ut. Tjingeling!!!!

  

Ovido - Quiz & Flashcards