Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

PUSS PÅ ER

Av skincare - 10 juni 2010 17:34

Idag har det varit en sån där dag man bara vill glömma. Mycket post, reklam och brister, tvi. Cyklade ut med ett ton i väskorna, jättegrinig  Men när jag delat i ca 1 timme ringde min mobil och det var en av mina fantastiska kunder som ville fylla på lite i sin rengöring och dessutom ville hon att ajg skulle komma så hon fick prova make up. Hon skulle på semester i Danmark och där skulle hon gå på bröllop. Jag ska visa henne en underbar fest make up  Tänk att man mitt i allt elände ändå ser ljuset. Jag ska nu sätta mig och ringa två andra kunder innan jag kilar iväg. PUSS PÅ ER!!!!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av skincare - 17 februari 2011 09:17

Oj oj nu var det länge sen jag skrev något. Det känns som om livet springer ifrån mig just nu. Jul och nyår är över ialla fall och det känns skönt. Nu blickar jag framåt mot vår och sommar. Just nu ligger jag hemma med en jobbig urinvägsinflammation ...

Av skincare - 16 januari 2011 19:35

Orkar inte med detta snö väder längre. Var iväg och handlade lite och höll på att halka ca 4-5 gånger. Hur ska det bli i morgon när man ska ut med post??? Det visar sig då.... Kanske broddarna åker på     På kvällen ska jag iväg på en Facial. Lit...

Av skincare - 23 december 2010 15:23


   Efter en jobbig vecka med massor av julkort så får man äntligen lite ledigt. Ska göra en Jansson och grilla revbensspjäll som vi ska ha med oss till mamma i morgon. Sen blir det nog soffan resten av kvällen.   Jag önskar alla en riktigt GOD ...

Av skincare - 6 december 2010 18:14


Har precis kommit upp ur badet. Var så frusen när jag kom från jobbet. Konstigt att man fryser mer när det är -2 grader än när det är -12 grader. Ja ja så är det i alla fall. Sitter nu och funderar på juklappar, pratade med Jennifer innan hon åkte iv...

Av skincare - 1 december 2010 10:49

Det är onsdag den 1:a December idag och -13 grader ute. Har legat sjuk i 10 dagar. Igår var jag ute och gick en promenad i skogen, jätte skönt men blev snabbt trött. Idag ska jag försöka ta mig till frisören och klippa mitt långa hår som jag retar mi...

Skapa flashcards