Alla inlägg under maj 2010

Av skincare - 24 maj 2010 15:32

SKA BLI SÅ KUL ATT ÅKA PÅ SEMINARIET IGEN!!!!!!

  

Ännu en måndag kan läggas till handlingarna. Idag har jag känt mig så ner och deppig. Finns så mycket jag bär inom mig som gnager i själen. Massor med besvikelse och ångest. För att få bort känslan av det så satt jag och fixade en liten påminnelse om att snart är det ju Seminarium igen i Göteborg  Även om jag nu inte riktigt uppnått mina mål så ska det bli kanon kul att åka. Få massor av motivation och kämpar anda. Vill bort från posten och bort från Tumba. Så det är bara att ligga i. I kväll ska jag på en facial hos en kund. Skönt att komma hemifrån och göra det jag älskar "göra andra glada".


Av skincare - 23 maj 2010 22:09

Var finns du tjej/kvinna som vill jobba med ett fantastiskt roligt Jobb?????????

Om du är intresserad av hudvård och make up och vill tjäna pengar samtidigt som du stärker dig själv och andra så ska du kontakta mig. Jag kommer berätta mer vad det innebär och hur du kommer igång. Du kan jobba med detta även om du har ett annat jobb. Det enda som krävs är att du är 18 år...

  

Av skincare - 23 maj 2010 19:33

   Helgen har varit jätte mysig med sol, värme och många skratt  Tack och lov så var magen som den skulle så i fredags blev det lite Rosé på min fina balkong. Med underbart sällskap. Lördagen bestod av hockey där Sverige förlorade på straffar mot Tjeckien  Sverige är INTE bra på straffar.... Idag har jag varit ute och sprungit igen, det blev en mil. Så skönt nu när man kommit igång igen. Sen har Jennifer lärt mig lite knep med datorn som ni snart kommer att se. Nu väntar VM-finalen mellan Ryssland-Tjeckien. Jag hoppas att Tjeckien vinner, det är dom värda.. Imorgon är det jobb igen, längtar inte  Måste därifrån snart!!!!!

  

Av skincare - 21 maj 2010 15:16

Så underbar låt och underbar kille  

Av skincare - 21 maj 2010 13:55

Även om jag varit sjuk i två dagar så känns det skönt med fredag. Det kommer att bli en lugn helg. Med mycket motion och vila. Ska eventuellt följa med min kusin till Västerås på söndag tidigt. Hon ska ha en klass där och vill att jag ska följa med. Vi får se hur det blir. Känner mig fortfarande lite slö efter magsjukan. Bara vara hemma och ta dagen som den kommer är inte fel det heller, det var ett tag sen nu  Ska gå och handla lite nu. Ska sitta på balkongen och mysa av värmen.. Lyssna på lite musik och koppla av    

Av skincare - 20 maj 2010 23:46

Ligger i min säng och försöker somna men alla tankar bara snurrar och gör att det är svårt. Jag vill så mycket men kommer aldrig dit. VARFÖR?? Jo för att jag inte tar tag i det. Jag tvivlar för mycket på mig själv. Feg helt enkelt  Måste våga ta upp telefonluren och ringa och boka. Va F-n man kan ju bara få ett JA eller ett NEJ. Ska göra en 30/24 på söndag, ringa 30 samtal på 24 timmar och hoppas på att kalendern blir full nu fram till semestern. Önska mig lycka till!!!

Sen är det massa tankar om livet och boende. Var är jag om ett år? Vill föråndra hela mitt liv. Träffa nya människor och uppleva livet som gör att jag blir lycklig .   

Vill leva ett rosa liv med Mary Kay och få det bra. Tänk att slippa gå till ett jobb varje dag och må dåligt.. Nej nu är det dags, har sagt det massor med gånger men nu lovar jag att sätta fart....... 

Av skincare - 20 maj 2010 15:42


  Jaha, då var det min tur att bli magsjuk. Jätte trevligt och såå olägligt. Har inte råd att vara hemma plus att jag har en uppfölning med en kund i kväll Ska försöka ta mig dit ändå. Sen hoppas jag oxå att jag kan jobba i morgon, behöver alla pengar jag kan få nu. En glad nyhet är att jag fått ett erbjudande på en lägenhet. En 3:a med en hyra på 4 700:- KANON, hoppas att jag får den.  Då behöver jag inte känna denna oro varje månad. Sen har Jennifer börjat jobba lite smått nu. Igår tjänade hon 700:-. ALLT KOMMER ATT ORDNA SIG TILL SLUT!!!!!!!

Jag kommer att bli stark själv, precis som jag vill....  

Av skincare - 18 maj 2010 16:46

Har gått hela dan och funderat på hur jag ska få tag i en mindre lägenhet. Varje månad när hyran ska betalas så känns det såååå JOBBIGT!!! Att jag skulle bli den som ska bli fast i en fyra i Storvreten. Måste härifrån, känns som om jag måste sälja hela min kropp och själ till postverket bara för att ha någonstans att sova. Finns det någon därute som kan hjälpa mig  Skulle vilja flytta från tumba , närmare stan..... Känns så deprimerande just nu. Ska ta på mig löparskorna och ge mig ut i skogen. Då löser man både det ena och det andra.. Wish me luck    


Ovido - Quiz & Flashcards