Alla inlägg den 25 maj 2010

Av skincare - 25 maj 2010 22:34

Kom hem från jobbet och var inställd på att ha tvättstugan. Det första jag såg när jag kom in var två stycken skitungar som inte gjort något vettigt på hela dagen. "SUCK" Började sortera tvätt med mycket elaka tankar. När jag sedan var klar med det så kom minnet ifatt mig. MINA NYCKLAR MED TVÄTTSTUGEBRICKAN VAR JU FÖRSVUNNEN!!! Då gav jag upp, ringde min älskade mamma som skulle boka en tid i hennes stuga till på Torsdag  Jättetrött och ilsken gick jag ner till affären och skulle handla lite mat och vad slank ner i korgen? Jo en påse med smågodis  Gick hem och fixade lite mat och satte mig sen i soffan med godisskålen. Usch!!!! Efter 3 stycken bidrag i första delfinalen i schlager festivalen som var urusla och massa godis i magen fick jag nog. Nu ligger jag i sängen och funderar på vad det är i hjärnan som gör att man gör allt tvärt emot det man ska när man blir arg och förvirrad??????

  


Av skincare - 25 maj 2010 06:07

Tisdag morgon och jag har ingen lust att gå till jobbet.

Men måste tänka på ekonomin, jag har en så stor längtan efter att få flytta från tumba och byta jobb... Känns som om det vore på tiden. Trivs inte längre på jobbet efter allt som hänt där  Jennifer ska få hjälpa mig att bli motiverad att jobba stenhårt med MK. Hon jobbar ju nu med färsäljning och är hur taggad som helst. JÄTTEDUKTIG, hon kommer att gå långt. Sen tjänar hon pengar oxå. Känns bra för framtiden.......

  

Nu är det dags att masa sig iväg, såååå tråkigt!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards